Материалы за Март 2025 года » Страница 3 » СШ №34
Жамбылская область
Коммунальное государственное учреждение
"№34 орта мектебі"
отдела образования города Тараз
Приемная
+7(7262) 54-63-34
Версия для
слабовидящих
» Материалы за Март 2025 года » Страница 3
⚜️⚜️⚜️Наурызнаманың онкүндігі аясында 17 наурыз – Шаңырақ күні болып аталып өтіледі.
16
март
2025
⚜️⚜️⚜️Наурызнаманың онкүндігі аясында 17 наурыз – Шаңырақ күні болып
Шаңырақ күнінде отбасы құндылықтары кеңінен дәріптеледі.  Ұлықталған мерейлі мерекенің әр отбасы үшін маңызы ерек. Жас ұрпақты тәрбиелеу мәдениетін көрсете отырып, олардың бойында патриотизм, адамгершілік пен еңбекқорлыққа деген құштарлықты қалыптастыру мақсатында "Отбасы берекесі-шаңырақтың қасиеттілігі" тақырыбында видеочеллендж ұйымдастырылды. "Шаңырақ күнінде" видеочеллендж ұсынған 1"А" сынып оқушылары. Сынып жетекші:Аштаева Н.А. #наурызнама https://www.facebook.com/share/v/18rWtUtpd2/
2025 жылдың 15 наурызында "TazaLike" акциясы бойынша "Болашақты бірге отырғызамыз" атты "Түлектердің ағашы" экочелленджі ұйымдастырылды.
15
март
2025
2025 жылдың 15 наурызында "TazaLike" акциясы бойынша "Болашақты бірге
 Мақсаты: экологиялық сана мен табиғатты қорғау мәдениетін қалыптастыру, ағаш отырғызу арқылы қоршаған ортаға оң әсерін тигізу, табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. #https://www.facebook.com/share/v/1AGisZUXHa/
🌹🌹🌹«Қыз қылығмен» сырласу кеші
15
март
2025
---
🌹🌹🌹«Қыз қылығмен» сырласу кеші
«Қыз Жібек» қыздар клубы аясында  жасөспірім қыздардың бойына әдептілік, тазалық, инабаттылық қасиеттерін сіңіру және қыздардың бойындағы ерекше қасиеттер мен өздеріне деген сенімділікті арттыру, олардың әлеуметтік, психологиялық және эмоционалдық дамуына көмектесу мақсатында "Қыз қылығымен"  атты сырласу сағаты ұйымдастырылды. Бұл шараға директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Л.С. Колдасова, мектеп психологі Ф.Ж. Егенбергенова, тәлімгер Л.Е. Суванбаева, өзін-өзі басқару ұйымының мүшелері
🔰" Smart bala" жобасы
15
март
2025
🔰" Smart bala" жобасы
"Өнертапқыштыққа алғашқы қадам" байқауы Қатысушылардың шығармашылық қабілетін анықтау, қолдау және дамыту, оларды өзекті міндеттерді шешуге бағытталған жаңа идеяларды ұалыптастыруға ынталандыру, өнертапқыштық дағдыларын дамытуға және өз жұмыстарының құндылығын сезінуге бағыттау мақсатында "Smart bala" жобасы аясында "Өнертапқыштыққа алғашқы қадам" байқауы ұйымдастырылды. Байқау 3 кезең бойынша өткізілді: "Жұмысшы мамандықтар" тақырыбында "Шедеврум" қосымшасымен бейне жасау;  "Smart сағат құру"
Информация
15
март
2025
Информация
https://www.facebook.com/share/v/1BYrXe6S9w/ https://www.facebook.com/share/v/1DNeLxpViM/
Информация
15
март
2025
Информация
https://www.facebook.com/share/v/1KCah3tsaY/ https://www.facebook.com/share/v/1A8K52atpY/ https://www.facebook.com/share/v/1BfoYd7mpE/ https://www.facebook.com/share/v/18sMB85ssp/ https://www.facebook.com/share/v/15HmxsZENN/
🔰15- наурыз "Наурызнама" онкүндігі аясында қайырымдылық күні - мейірімділік пен татулық насихатталатын күн.
15
март
2025
🔰15- наурыз "Наурызнама" онкүндігі аясында қайырымдылық күні -
  Қайырымды жандарға қол ұшын созу, кімге болсын құшағын жайып, қонақжайлық көрсету – халқымыздың қанында бар қасиет. Осы орайда Наурыз мерекесі қарсаңында  «Наурыз мерекем-Наурыз берекем» атты қайрымдылық іс-шарасы ұйымдастырылды. Оқушылар  балалар үйі мен көпбалалы отбасыларға арнайы барып, мерекемен құттықтап,  кішігірім азық-түлікпен көмек көрсетті.  Іс-шараның мақсаты: оқушыларды үлкенді сыйлау, қамқорлық көрсету, риясыз мейірімді болуға үйрету. #наурызнама
«Шабыт» жобасы аясында театрға саяхат
14
март
2025
«Шабыт» жобасы аясында театрға саяхат
Оқушыларды мәдениетке, өнерге және шығармашылыққа қызығушылықты арттыру, театрлық қойылымдар арқылы оқушыларды әдебиетке, поэзияға, драмаға деген қызығушылықтарын дамыту мақсатында «Шабыт» жобасы аясында бастауыш сынып оқушылары үшін театрға саяхат ұйымдастырылды.  Театрда «Дюймовочка» ертегісін көңілді тамашалады.  Бұл жоба балалардың өнер мен мәдениетке деген қызығушылығын арттыруға, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Театрға саяхаттың мақсаты — балаларға көркем өнерді,