Activity » Страница 20 » СШ №34
Жамбыл облысы
Тараз қаласы білім бөлімінің
"№34 орта мектебі"
Education Department of Kerbulak district
Reception room :
+7(7262) 54-63-34
Version for
visually impaired
🔰Цель программы: расширить, углубить и закрепить у учащихся среднего звена знания по русскому языку: доказать обучающимся, что грамматика не свод скучных и трудных правил для запоминания, а увлекательное путешествие по русскому языку.
16
January
2025
🔰Цель программы: расширить, углубить и закрепить у учащихся среднего
Задачи: развитие интереса к языку как к учебному предмету; расширение и углубление программного материала; пробуждение у учащихся потребности к самостоятельной работе над познанием родного слова и над своей речью; совершенствование общего языкового развития школьников; В работе были использованы следующие методы: создание ситуации успеха, создание увлекательной атмосферы, элементы дискуссий, проблемные ситуации.
🔰«Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев –  дара тұлға» сынып сағаты 🔰Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев – Қазақстанның тарихындағы аса көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері.
13
January
2025
🔰«Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев – дара тұлға» сынып сағаты 🔰Дінмұхамед
Schoolchildren Дінмұхамед Қонаевтың өмірі мен қызметі туралы мәлімет беру, оның ел дамуына қосқан үлесін түсіндіру, патриотизмге, тарихты құрметтеуге тәрбиелеу мақсатында 9 «А» сыныбында «Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев –  дара тұлға» тақырыбында сынып сағаты өтілді.  Сынып сағаты барысында оқушылар мына ақпараттарды меңгерді. Сұрақ-жауап: Қазақстан тарихындағы маңызды тұлғаларды атаңыздар. Дінмұхамед Қонаев туралы не білесіздер? Қысқаша өмірбаяны: Туған жылы: 12 қаңтар 1912 жыл. Туған жері: Алматы
🔰"Жанұядағы тәрбиенің ерекшеліктері" тақырыбында 2 тоқсан қорытындысы бойынша ата-аналар жиналысы ✅КҮН ТӘРТІБІ:
09
January
2025
🔰"Жанұядағы тәрбиенің ерекшеліктері" тақырыбында 2 тоқсан қорытындысы
І жарты жылдық бойынша атқарылған жұмыс туралы есеп беру –  мектеп директоры Д.Х.Нуралиева. UNT мен мемлекеттік қорытынды аттестаттау жағдайында оқушыларға қолдау көрсету (психологиялық кеңестер)– ДОІЖО Аимбетова Д.А.  Цифрлық ойындарға салауатты көзқарас – Психолог Джумасеитова А.К. Government servicesтер - ДОІЖО Сусузова З.А. Отбасылық үйлесімділіктің кілті – сенімді қарым-қатынас -  ДТІЖО Колдасова Л.С.
🔰"Біртұтас тәрбие " бағдарламасы аясында қаңтар айы- "Заң және тәртіп" айы ретінде белгіленді.
09
January
2025
🔰"Біртұтас тәрбие " бағдарламасы аясында қаңтар айы- "Заң және
Мақсаты: оқушылардың заң талаптарын түсінуін және құрметтеуін қалыптастыру, құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ, құқық бұзушылықтың алдын алу. Айлық барысында  бірқатар іс-шаралар өткізу жоспарлануда:  1. Құқықтық дәрістер мен семинарлар. 2. Тақырыптық сынып сағаттары. 3. Пікірталас алаңдары. 4. Құқық қорғау органдарымен кездесулер.  5. Жарыстар мен викториналар. 6. Шығармашылық байқаулар.  7. Спорттық шаралар.  8. Parents арналған іс- шаралар.  9. Салауатты өмір салтын насихаттайтын
🔰2025жылдың қаңтар айында №34 орта мектеп мұғалімдермен тәжірбие алмасу мақсатында "Ғылыми жобаның жазылу тәртібі мен рәсімделу ережелерін меңгеруде көмек беру"тақырып аясында коучинг өткізілді.
08
January
2025
🔰2025жылдың қаңтар айында №34 орта мектеп мұғалімдермен тәжірбие
Коучингтің мақсаты:жоба жүргізуде жоба жетекшілеріне көмек беру жоба жұмысында  жіберілген кемшіліктердің орнын толтыруға,белгіленген мақсатқа қол жеткізуге арналған қадамдарды іздеу, жүзеге асыру, анықталған кемшіліктерді толықтыру немесе ішінара қайта әзірлеуге үйрету. Міндеттері: Жобаның құрлымын, мазмұнын, аннотациясын, оқушы күнделігін жазуда, пайдаланған әдебиеттер тізімін 
🔰"Тілдік дағдыларды дамытудың тиімді әдістері" тақырыбында бастауыш сынып мұғалімі Бейсенова С.А. шебер-сынып өткізді.
08
January
2025
🔰"Тілдік дағдыларды дамытудың тиімді әдістері" тақырыбында бастауыш
Мақсаты: Қазақ тілі мен әдебиеттік оқу пәндерінде  оқушылардың тілдік дағдыларын  дамытудың белсенді әдіс-тәсілдерін қолдану жолдары.
📌 08.01.25ж.  Аштаева К.К.  "Сабақта оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін тиімді пайдалану" тақырыбына коучинг-сессия өткізді.
08
January
2025
📌 08.01.25ж. Аштаева К.К. "Сабақта оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін
 Коучингтың жалпы мақсаты: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру, сабақ барысында оқушылардың белсенділігін, қызығушылығын арттыру әдістерін үйрету болды. Сабақтың басында мұғалімдерді қарсы алып, аффирмация жазылған қағаздар таратып, сол қағаздарға байланысты 2 топқа бөлінді.  Топқа бөлінген соң мұғалімдерге осыған дейін сабақ өту барысында пайдаланылған әдіс-тәсілдері туралы сұрақтар қойылды. Ары қарай "Шаңырақ", "Бес саусақ",
🔰ӘБ жоспарына сәйкес 08.01.2025 күні «Тәрбие құндылықтарының оқушылар бойынан көрініс табуы» тақырыбында коучинг ұйымдастырылды.
08
January
2025
🔰ӘБ жоспарына сәйкес 08.01.2025 күні «Тәрбие құндылықтарының оқушылар
Коучинг барысында мұғалімдерге  оқушылардың бойына  тәрбие құндылықтарын меңгеруге көмектесетін әдіс-тәсілдер қолданылды. Бұл коучингтің басты мақсаты – оқушылардың әлеуметтік, моральдық, этикалық, мәдени және рухани құндылықтар жүйесін дамыту, оларды жақсы адамгершілік қасиеттер мен тұлғалық мінез-құлыққа баулу болып табылады. ДТІЖО: Колдасова Л.С. Сынып жетекші:Хазгалиева К.К. #біртұтас_тәрбие #жамбыл
🔰"Особенности применения цифровых ресурсов" коучинг-сессии в мир интерактивного обучения с Kahoot! Участники узнали, как создавать увлекательные викторины, вовлекать учащихся в процесс обучения и использовать игровые элементы для повышения мотивации
08
January
2025
🔰"Особенности применения цифровых ресурсов" коучинг-сессии в мир
 Ключевые моменты:  • Разобрали основные функции и возможности Kahoot.  • Поделились практическими советами по созданию эффективных викторин.  • Обсудили реальные кейсы использования платформы в учебном процессе.
6.01.25 учителем-исследователем Нурахуновой Н.Ф. был проведен круглый стол на тему «Технология дифференцированного обучения» среди учителей средней школы # 34.
06
January
2025
6.01.25 учителем-исследователем Нурахуновой Н.Ф. был проведен круглый
  Основные цели и задачи круглого стола:  1. Освещением теоретических основ дифференцированного подхода в обучении.  2. Обсуждение преимуществ и трудностей при применении дифференциации в обучении английскому языку.  3. Разработка практических рекомендаций для учителей.